martes, 3 de diciembre de 2013

AUTOAVALUACIÓ

D'aquesta assignatura he descobert els mitjans digitals més emprats per la societat d'avui en dia, he après a fer-los servir, he pogut ampliar els meus coneixements sobre el llenguatge digital i, d'aquesta manera, propiciar que el meu dia a dia amb aquestes noves eines digitals sigui molt més aprofitable de manera que puc ser una persona molt més crítica. 
Durant el temps que ha durat aquesta assignatura se m'han plantejat molts dubtes i preguntes alhora, aquí en presento algunes: 

- "Fins a on pot arribar la tecnología?"
- "En quina mesura influeixen les tecnologies en el nostre dia a dia?"

Els dubtes i curiositats que aquesta assignatura ha resolt en mi han estat diversos, però pot ser el més
important de tots és el fet d'haver après a fer servir les wikis i el blog, coses fins ara desconegudes per a
mi i que ara que conec puc dir que són molt utils en el dia a dia d'un estudiant. Penso que aquests nous 
coneixements m'han enriquit  i han fet que el meu desenvolupament professional fes un pas endavant, ja que aquestes eines són molt importants avui en dia en l'ensenyament, i com a futura professora hauré de dominar-los i saber treballar amb ells.

Durant les classes he pogut aprendre els continguts de l'assignatura i les noves eines de treball a través de les explicacions de la professora. També han estat molt productives a l'hora de treballar i ajudar-nos

entre els companys. Aquest últim fet ha estat, per a mi, el més important degut a la meva situació personal d'esportista d'alt rendiment. Degut a això he faltat a diverses classes, i a la tornada han estat els meus companys els que m'han ajudat a posar-me al dia. 

El paper de les lectures ha estat la base de l'aprenentatge, m'han ajudat a adquirir coneixements bàsics per al desenvolupament acadèmic, sent capaç d'aportar explicacions i parts teòriques necessàries per a la
comprensió dels continguts de l'assignatura.

El treball en grup m'ha ajudat a comprendre els altres, he hagut d'adaptar-me, organitzar-me amb tots els membres del grup, ser molt més tolerant i dialogar per tal d'arribar a la millor conclusió possible.  
Haig de dir, que els exercicis pràctics han estat molt útils. M'han permès aplicar la part teòrica a l'hora de fer el blog i els treballs en grup. 

Per últim, i com a avaluació personal, penso que he estat capaç d'aprendre amb molta agilitat i rapidesa
els conceptes treballats a classe. Molts cops m'he sorprès a mi mateixa de la rapidesa en la qual après a 
treballar amb els nous medis digitals. També és cert que hi ha classes en les quals no m'ha quedat la matèria del tot ben clara, però amb esforç i constància he pogut acabar-ho tot amb un cert èxit.
Com a darrer apunt, vull dir que la manera en què es controla l'assistència m'ha suposat un lleu problema, ja que molts dies (degut a la feina i a l'estrès del dia a dia) se m'ha oblidat marcar-la.   






No hay comentarios:

Publicar un comentario